Send spørgsmål til vores kundeservice
Vores kundeservice hjælper dig gerne med eventuelle spørgsmål.
Læs mereJeg er bosat i udlandet. Kan jeg stadig benytte reward?
Ja, selvom du bor i udlandet kan du stadig benytte reward.
Læs mereJeg er flyttet og har skiftet postnummer. Hvilket postnummer skal jeg logge ind med?
Du skal logge ind med det postnummer, som står på din folkeregister adresse.
Læs mereJeg har ikke aktiveret "cookies". Kan jeg bruge re:member reward alligevel?
Nej. Du er nød til at aktivere "cookies" for at tage tjenesten i brug. Læs mere om "cookies" her: Indstillinger cookies.
Fungerer tjenesten re:member reward fra alle browsere?
Tjenesten fungerer med de fleste browsere.
Læs mereJeg har bestilt en vare via portalen og er blevet faktureret, men jeg har ikke modtaget varen med posten?
Efterlysning af varer eller reklamation på modtaget varer skal ske via butikken, hvor du har handlet.
Læs mereJeg kommer på netbutikken via re:member reward, men kan ikke gennemføre handlen på siden?
Dette tyder på, at der er noget galt med netbutikkens betalingsløsning.
Læs mereJeg har et gyldigt re:member MasterCard, men kommer ikke ind på tjenesten?
Alle gyldige re:member MasterCard i normal status kan komme ind på tjenesten.
Læs mereVigtig information om rabatkoder
Kun rabatkoder, som du finder på reward siderne, er gyldige i kombination med reward rabatten.
Læs mere