Jeg har handlet i portalen, men rabatten udebliver. Hvad gør jeg?
Hvis du er blevet faktureret for købsbeløbet og ikke har fået rabatbeløbet, kan det være, at du har blokeret for "cookies" i browseren. For mere information om "cookies", ved at gå ind her: Indstillinger Cookies. Hvis du ikke finder den nøjagtige information, som du leder efter, tag da kontakt med vores support her. Vær omhyggelig med at tage alle oplysninger med, fordi dette øger sandsynligheden for at vi hurtigere kan finde din manglende rabat. Oplysninger som sendes ind til vores support:
- Butik (der du handler eller registrerer dig)
- Navn (som du oplyste ved gennemførsel af købet)
- Adresse/e-mail adresse (som du oplyste ved gennemførsel af købet)
- Dato for køb/kampagne
- Varenavn/kampagnenavn/ordrenummer
- Beløb (Totalsum eksklusiv fragt og eventuelle afgifter)
Bemærk, at manuel overførsel af reward rabat kun er muligt på køb, som ikke er ældre end 3 måneder gamle.