stopservice-01.jpg

StopService

Det er ikke længere muligt at tilvælge StopService og StopService Plus.

Har du StopService og ønsker at indgive en anmeldelse, skal du kontakte StopService på + 45 80 30 12 00.

StopService og StopService Plus

StopService indeholder:

  • Spærring af kort
  • Nøglering med unik identifikationskode
  • Nødbilletter
  • Nødkontanter
  • Meddelelseservice

StopService Plus dækker foruden ovennævnte også:

  • Bagageservice
  • Personlige sikkerhedsmærker
  • ID-Sikring

Spørgsmål eller klage

Har du spørgsmål, eller vil du klage over forhold vedrørende StopService, kan du kontakte StopService på + 45 80 30 12 00.

EnterCard samarbejder med forsikringsudbyderen Affinion International ApS omkring denne forsikring. StopService administreres af Affinion International ApS. EnterCard er registreret i Finanstilsynets Forsikringsformidlingsregister.

Anmeldelse sker ved at kontakte StopService på + 45 80 30 12 00. Eventuelle klager skal ske i overensstemmelse med forsikringsbetingelserne. EnterCard modtager provision for salg af StopService. Provisionens størrelse kan oplyses ved henvendelse til EnterCard på 33 42 37 20.

Alle spørgsmål til StopService bedes rettet til Affinion:
Telefon: 80 30 12 00.