Kundeservice
Åbningstider
Kundeservice: +45 33 42 37 20, åbent alle hverdage kl. 09:00 - 16:00
Der er 24 timers service på telefonen for spærring af kort.
Hvordan får jeg adgang til Netbank?
Du logger ind med dit NemID og får sikker adgang til dine transaktioner, saldo, kreditgrænse og meget mere.
Hvordan får jeg re:member appen?
re:member appen findes til både iPhone og Android. Søg på "re:member" i App store (iPhone) eller re:member Danmark i Google Play (Android).
Hvordan betaler jeg faktura?
Du kan betale forbruget på dit re:member kort på flere måder. Du kan vælge at anvende indbetalingskort, betalingsservice eller elektronisk indbetalingskort.
Kan jeg ændre det månedlige tilbagebetalingsbeløb?
Ja, det kan du. Du kan enten ringe til re:member kort på 33 42 37 20 eller gå i Netbank og ændre din månedlige betalingsrate.
Hvordan gør jeg indsigelse?
Forekommer der korttransaktioner på dit re:member Mastercard, som du ikke kan genkende, skal du reagere omgående - se her hvordan.
Hvordan sikrer jeg mig bedst muligt?
Hos re:member har vi stor fokus på vores kunders sikkerhed i forbindelse med brug af kortet på bl.a. internettet. De finansielle svindlere bliver stadig dygtigere, og vi oplyser derfor her om advarselstegn, og om hvordan du bedst beskytter dig selv.

Spørgsmål og svar kreditkort
Her finder du svar på det meste om re:member Mastercard.

Spørgsmål og svar forbrugslån
Her finder du svar på det meste om re:member forbrugslån.

Spørgsmål og svar FlexKredit
Her finder du svar på det meste om re:member FlexKredit.