Nyt/erstat kort

Hvordan bestiller jeg et nyt kort?

Har du et slidt eller ødelagt kort og skal bestille et nyt, kan dette enkelt gøres i re:member appen eller netbanken.

Nye kort sendes til den adresse som findes i folkeregisteret.

Har du behov for et nyt kort fordi det gamle nærmer sig udløbsdatoen, behøver du ikke at tænke på dette, da et nyt kort sendes automatisk således at det modtages den måned, hvor det gamle kort udløber.

 

Mit kort udløber snart - hvad gør jeg?

Vi sørger for at fremsende dit nye kreditkort med posten således, at du modtager det i midten af den måned, hvor kortet udløber.

Dvs. at kort med udløb 10/17, vil modtage et nyt i midten af Oktober.

Dette sker automatisk. Husk, at kortet er gyldigt i hele udløbsmåneden.

 

Hvordan kan jeg bestille et ekstra kort?

Styr på forbruget 

Hvis du ønsker, at et andet medlem af din husstand skal have adgang til din kredit, kan du bestille et ekstrakort med egen PIN-kode til vedkommende. Det giver jer mulighed for at handle uafhængigt af hinanden og stadig få en samlet regning på forbruget. På fakturaen fremgår det naturligvis, hvilke indkøb I hver især har foretaget. Det samlede beløb bliver trukket på din konto.

Bestiller du et ekstra kort, hører det under samme kreditgrænse som den, du har i dag. Som hovedkortindehaver er du ansvarlig for de betalinger, der foretages med ekstrakortet.

Bestilling af ekstra kort

For at bestille et ekstra kort, må hovedkortindehaveren allerede have søgt samt modtaget sit nye re:member kort. Du kan bestille ekstra kort ved at logge ind i netbanken her.

 

Jeg har mistet mit kort, hvad gør jeg?

Hvis du mister dit re:member kort, eller det bliver stjålet, er det vigtigt, at du kontakter os med det samme.

Du kan ringe på telefon 33 42 37 20 hele døgnet for at få spærret kortet.

Husk at skrive dit kortnummer og vores telefonnummer ned, så du har det i nærheden, hvis du skulle være uheldig at miste dit kort eller få det stjålet.