Betalingsfri måned

Med re:member Mastercard har du mulighed for at søge om en betalingsfri måned.

Det er vigtigt, at din ansøgning om betalingsfri måned er os i hænde senest 4 bankdage før din fakturas forfaldsdato. Modtager du ikke en bekræftelse indenfor få dage, er din anmodning ikke gået igennem, og du bedes kontakte kundeservice pr. telefon.

Ansøger du om betalingsfri måned, skal du være opmærksom på, at der fortsat tilskrives renter i den måned, hvor du springer betalingen over. Renterne kommer med på næste måneds faktura. Det er med andre ord kun betalingen af dit forbrug, du udskyder.

For at søge om betalingsfri måned, skal du kunne sige ja til følgende:

  • Jeg har ikke overtræk på kontoen.
  • Jeg har betalt mine re:member Mastercard regninger til tiden de seneste 6 måneder.

Sådan gør du:

  • Søg om betalingsfri måned ved at logge ind i Netbank
  • Gå ind under menuen 'Spærret kort/Øvrige tjenester'
  • Vælg Betalingsfri måned

Såfremt du er tilmeldt Betalingsservice, gør vi opmærksom på, at du senest d. 7. i måneden kan afvise Betalingsservice i din bank.

Forfaldsdatoen fremgår af dit indbetalingskort. Der bevilges ikke betalingsfri måned, hvis din forfaldsdato allerede er overskredet.

Log ind i Netbank via Log ind i højre hjørne.

Du er velkommen til at ringe til os på telefon 33 42 37 20, hvis du har spørgsmål eller vil høre mere om betalingsfri måned.