Jeg har ikke fået rabat?

Hvis du har handlet gennem re:member reward men ikke fået reward rabat, kan dette skyldes at vi ikke har modtaget rabatinformationen endnu eller at du har blokeret cookies i din browser.

Behandling af rabat

Når du foretager et køb gennem re:member reward, modtager vi rabatinformationerne efterfølgende fra netbutikken. Der kan derfor gå lidt tid (op til 7 dage), før du kan se rabatten i netbanken. Det kan derfor hænde, at rabatten først bliver fratrukket på næste faktura.

 

Blokeret cookies

Hvis du er blevet faktureret for købsbeløbet og ikke har fået rabatbeløbet, kan det være, at du har blokeret for "cookies" i browseren. For mere information om "cookies", kan du læse mere her: Indstillinger Cookies.

Hvis du ikke finder den nøjagtige information, som du leder efter, tag da kontakt med vores kundeservice her. Vær omhyggelig med at tage alle oplysninger med, fordi dette øger sandsynligheden for at vi hurtigere kan finde din manglende rabat. Oplysninger som sendes ind til vores support:

  1. Butik (der du handler eller registrerer dig)
  2. Navn (som du oplyste ved gennemførsel af købet)
  3. Adresse/e-mail adresse (som du oplyste ved gennemførsel af købet)
  4. Dato for køb/kampagne
  5. Varenavn/kampagnenavn/ordrenummer
  6. Beløb (Totalsum eksklusiv fragt og eventuelle afgifter)

Bemærk, at manuel overførsel af reward rabat kun er muligt på køb, som ikke er ældre end 3 måneder gamle.