Hvordan downloader jeg app'en?

Følg disse punkter for at downloade re:member app’en til din mobil:

Læs mere

Hvordan aktiverer jeg app’en?

Følg disse enkle trin for at aktivere din re:member app

Læs mere

Jeg har glemt PIN-koden til app’en, hvad gør jeg?

Har du glemt din PIN-kode, tast en forkert PIN-kode tre gange.

Læs mere

Hvordan logger jeg ud af app’en?

re:member app’en logger automatisk af, når du går ud af app’en.

Læs mere

Hvorfor kan jeg ikke logge på app'en?

Det er muligt, at du har tastet forkert PIN-kode tre gange. Gå ud af og ind af app'en igen og følg anvisningerne for at aktivere app’en på ny.

Læs mere

Hvorfor kan jeg ikke se min faktura i app’en?

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at se din faktura via app’en. 

Læs mere

Er saldoen altid opdateret i app’en?

re:member app'en viser altid den senest opdateret saldo.

Læs mere

Virker app’en på alle smartphones?

re:member app’en virker på iPhone og Android.

Læs mere