Hvor kan jeg bruge kortet?

Du kan bruge re:member kort alle steder, som er mærket med MasterCard. 

Læs mere

Hvad betyder op til 52 dages rentefri kredit?

Med re:member kort har du min. 22 dages og maks 52 dages rentefri kredit. 

Læs mere

Jeg har skiftet adresse, hvad gør jeg?

Ring til re:member kort på telefon 33 42 37 20 eller gå ind i Netbank og opdater dine personlige oplysninger der.

Læs mere

Mit kort virker ikke, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har benyttet hele din kreditramme, og du har betalt dine regninger, så skal du kontakte re:member kort på telefon 33 42 37 20. 

Læs mere

Hvorfor tager nogle salgssteder et gebyr?

Mange salgssteder i udlandet opkræver gebyr, især i visse brancher. 

Læs mere

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at forhøje eller nedsætte min kreditgrænse?

Kontakt re:member kort på telefon 33 42 37 20.

Læs mere

Kan jeg få oplyst valutakurser ved køb i fremmed valuta?

Hvis du skal bruge dit re:member kort til betaling i en fremmed valuta, kan du ringe til re:member kort på 33 42 37 20 og få oplyst valutakursen ved seneste fakturering.

Læs mere

Kan jeg hæve kontanter og betale med mit MasterCard på posthuset?

Du kan både hæve kontanter og betale med Mastercard på de posthuse der godtager Mastercard som betalingskort.

Læs mere

Hvad er Swift/BIC-kode og IBAN, og hvor finder jeg det?

Swift/BIC-kode (Bank Identifier Code) og IBAN-nummer anvendes til internationale betalinger og bruges til at identificere, hvor penge skal hen.

Læs mere