Hvor kan jeg bruge kortet?

Du kan bruge re:member kort alle steder, som er mærket med MasterCard. 

Læs mere

Hvad betyder op til 52 dages rentefri kredit?

Med re:member kort har du min. 22 dages og maks 52 dages rentefri kredit. 

Læs mere

Jeg har skiftet adresse, hvad gør jeg?

Ring til re:member kort på telefon 33 42 37 20, hvis du har beskyttet adresse. Hvis dette ikke er tilfældet, vil opdateringen af dine oplysninger ske automatisk.

Læs mere

Mit kort virker ikke, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har benyttet hele din kreditramme, og du har betalt dine regninger, så skal du kontakte re:member kort på telefon 33 42 37 20. 

Læs mere

Hvorfor tager nogle salgssteder et gebyr?

Mange salgssteder i udlandet opkræver gebyr, især i visse brancher. Dette er dog ikke tilladt i EU.

Læs mere

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at forhøje eller nedsætte min kreditgrænse?

I netbanken har du mulighed for at ansøge om at forhøje din kredit, men kan derudover også fremsende en forespørgsel om, at få nedsat din kredit.

Log ind her.

Læs mere

Kan jeg få oplyst valutakurser ved køb i fremmed valuta?

Hvis du skal bruge dit re:member kort til betaling i en fremmed valuta, kan du ringe til re:member kort på 33 42 37 20 og få oplyst valutakursen ved seneste fakturering.

Læs mere

Kan jeg hæve kontanter og betale med mit MasterCard på posthuset?

Det er desværre ikke længere muligt at betale regninger eller hæve kontanter på de danske posthuse længere.

Læs mere

Hvad er Swift/BIC-kode og IBAN, og hvor finder jeg det?

Swift/BIC-kode (Bank Identifier Code) og IBAN-nummer anvendes til internationale betalinger og bruges til at identificere, hvor penge skal hen.

Læs mere